بنام خدای سبحان

 

 
این اولین بار است که در دنیای مجازی مینویسم.  چند بار بصورت پاراگراف در فیس بوک نوشتم اما ازبسیار بی درو پیکر بودن فیس بوک و فیلتر بودنش در ایران که باعث میشد بسیاری از عزیزان نتوانند به صفحه ام دسترسی داشته باشند احساس خوبی نداشتم فلذا تصمیم گرفتم که وبلاگی برای خودم ایجاد کنم و همه آنچه راکه در زندگی تجربه کردم بتدریج بر صفحه اسکرین بیاورم تا هم ثبت شود وهم برای آیندگان مفید واقع شود.
تجارب زیادی در زندگی ام کسب کرده ام. تجاربی که آسان بدست نیامده است تاوان سنگینی برای بدست آوردنش پرداخت کرده ام.
 
اگردرقدیم تمام نوشته های یک آدم معمولی منحصر میشد به وصیت نامه اش اما امروز هر ساعت شخص از خودش یک وصیت بجا میگذارد. این امکان ثبت افکار در هر لحظه برای همیشه تاریخ ودر دسترس همگان جای بسیار شکرگذاری و حمد خدای سبحان رادارد.البته این نیز مثل همه نعمات الهی دو روی سکه رادارد همانطور که یک چاقو هم کاربردهای مثبت دارد و هم منفی این دنیای مجازی و فضای بیکران ثبت اطلاعات نیز کاربردهای دوگانه دارد یعنی هم میتوان ازاین نعمت الهی استفاده مثبت کرد وهم استفاده منفی. 
 
متاسفانه صاحبان این سیستمها درعصرکنونی صاحبان قدرت جهانی  میباشند که از این نعمت الهی بیشتر درجهت اهداف استراتزیک  خود و استفاده منفی از آن بکارمیگیرند تا استفاده مثبت . دراین میان سهم مسلمانان زیر 10 درصد و مسلمانان متعهد و آزاده قطعا"زیر 1درصد میباشد.
 
بنابر این ما بنابه تکلیف عمل میکنیم و حتی اگر درهمین گروه یک درصد هم قرار بگیریم به وظیفه خود عمل خواهیم کرد و از این نعمت الهی درجهت جلوه حق استفاده خواهیم کرد
 
حسین خوان گستر
 
9/آبان /1391

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------